Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Ponownie kolejny wniosek zostaje rozpatrzony pozytywnie a kolejna maszyna otrzymuje numer rejestracyjny RS-0002. Wiem że @Piotr Romanow posiada własną linię lotniczą która może ostatnimi czas działa jak działa ale może to właśnie pora by ją obudzić. Pamiętam tez że @FPvR latał swego czasu po niebie w prywatnym samolocie więc może też się skusi.
  3. A więc żeby formalności stało się za dość, wniosek zostaje rozpatrzony pozytywnie a pierwszy zarejestrowany samolot otrzymuje numer rejestracyjny RS-0001.
  4. Niech na razie Towarzysz sam znajdzie jakieś ciekawe przyprawy i jak się je opiszę to będzie można na spokojnie je zbierać.
  5. Z jakże przystojącą władzom państwowym zwłoką profil zweryfikowany
  6. Kiriania była martwa. Niewątpliwie martwa. W pełnym tego słowa znaczeniu. Wszyscy pouciekali, bo mało kogo interesują jeszcze gry forumowe. A żeby w jakiś sposób zatrzymać ten proces, postanowiłem rozpocząć Wielki Krok Naprzód Mao Hohenburga. Zakładał on przekształcenie narracji, zmiana stylu, reforma prawa itp. Ostatecznie jednak, podobnie jak z nieistniejącym Wielkim Krokiem Naprzód nie udało się nic z tego zrealizować, głównie dlatego, że zajefajny styl wywalił błąd w panelu administracyjnym a wszelkie próby ratowania sytuacji spowodowały całkowite i nieodwracalne zablokowanie PA, tak że nawet najwięksi informatycy mikroświata (w liczbie 1) nie byli w stanie nic mi doradzić. To był Pierwszy Upadek Kirianoforumowy, który skłonił mnie do przejścia na forum Unii Nordackiej. Drugi Upadek Kirianoforumowy nastąpił wtedy, kiedy próbowałem jakoś uporządkować dostępne jedynie mi jako adminowi starego forum zasoby. Drugi cios był dużo dotkliwszy, bo teraz nawet ja nie mogę wejść na forum i muszę wygrzebywać z bazy danych wszystko samodzielnie. Ostatecznie dobrze się stało że przeszedłem na nowe forum, reforma prawa się szykuje, ale wszystko to robię dla siebie, ostatni aktywny obywatel pomimo gorących obietnic nie zarejestrował się na nowym forum. Inicjatywy narracyjne też niezbyt działają, tak jak ta ostatnia dotycząca pozornie bezludnej wyspy był totalną klapą, chociaż może z innym towarzystwem będzie lepiej? W ogóle to się zastanawiam czy nie cofnąć się klimatycznie do Węgier międzywojennych (technologia by została) A wszystko to spisano, aby oba Upadki Kirianoforuma nie poszły w zapaść i nie zapomniano o głupocie Hohenburga, która mu na dobre wyszła.
  7. No, powiedziałbym, dużo, tak około 3 000 ton...
  8. Zdrastwujtie, Oczywiście, nasza huta jest w stanie sprzedać część wyprodukowanej stali. Nasze zakłady również pozwalają na produkcję szyn kolejowych. Cena zależeć będzie również od ilości towary, który Towarzysz chciałby zakupić.
  9. Spokojnie, nawet mi się zdarza Zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Około 20:30 odezwę się do ciebie na Discordzie żeby obgadać malowanie wagonów. Proszę o dostępność
  10. Przepraszam, nie umiem liczyć.
  11. Czekam w takim razie na potwierdzenie na 260 J na moje konto i od razu zabieramy się do pracy
  12. Narazie stać mnie na 2 wagony typu Gags. Więc tyle zamawiam.
  13. I. Pojazdy trakcyjne lokomotywy: 1. "Joachim C." EVP-001 Model lokomotywy: Ekspresowa VIP Producent lokomotywy: Rammstein Lokomitiven Fabrik Trakcja [spalinowa/elektryczna/hybrydowa]: hybrydowa Typ lokomotywy [pasażerski/towarowy/uniwersalny]: pasażerski Właściciel lokomotywy [przewoźnik]: Złote Pociągi Rammsteinfreutu Rok produkcji lokomotywy: 2022 2. "Isabell" ET01 Model lokomotywy: Towarowa Producent lokomotywy: Rammstein Lokomitiven Fabrik Trakcja [spalinowa/elektryczna/hybrydowa]: elektryczna Typ lokomotywy [pasażerski/towarowy/uniwersalny]: towarowy Właściciel lokomotywy [przewoźnik]: Złote Pociągi Rammsteinfreutu Rok produkcji lokomotywy: 2022 II. Wagony brak
  14. Proszę o utworzenie działu dla Złotych Pociągów Rammsteinfreutu. Z góry dziękuję!
  15. Nasze chomiczki nie znalazły w bazie żadnego opisu tej instytucji, a szkoda...
  16. Wkraczamy w decydująca fazę przedrajdową. Pierwsze ekipy już zjeżdżają do Leocji, reszta podkręca jeszcze silniki w rodzinnych stronach. My wszyscy czekamy na "zielone światło" podczas zawodów...
  17. W szopie Muratican Railworks od rana wszyscy wytrwale pracują nad zamówieniem dla Kiriańskich Kulei Państwowych, na które składa się 7 zwykłych węglarek typu Eaos. Na magazynie było dostatecznie dużo blachy, żeby złożyć z niej wagony. Wózków także nie brakowało - zostały po porzuceniu przez zakład realizacji zamówienia dla nieistniejącej Felencji. Wagony powinny być ukończone do 30 listopada. Zamówienie ma aktualnie najwyższy priorytet. Oprócz wagonów rozpoczęto również realizację zamówienia zleconego przez Prezesa Muratican Railworks. Zakład ma w niedalekiej przyszłości wyprodukować małą lokomotywę manewrową, która będzie służyła do wyciągania wagonów do/z szopy do/ze stacji Zwierzogród Główny Towarowy ZTB na specjalny tor zdawczy.
  18. Last week
  19. No dobra, a może pójdzie ze mną Towarzysz kiedyś nazbierać tych ziół?
  20. ILOSTAN POJAZDÓW I. Pojazdy trakcyjne Ia. Pojazdy elektryczne: E181 x 1 (001) E183 x 1 (002) EU07 x 4 (003; 004; 005; 006) E001 x 1 (009/010) IIa. Pojazdy spalinowe: 663 x 1 (005) SM42 x 1 (006) II. Wagony Węglarka - Eaos x 40 Węglarka - Fals x 40 Platforma - Res x 20 Platforma - Roos x 25 Wagon kryty - Gaga x 10 Cysterna - Zaes x 20 Mrożny - Ibchs x 15
  21. Po dłuższej przerwie powracamy z przeglądem wydarzeń w Republice Bialeńskiej. Tym razem, wyjątkowo, przedstawiamy podsumowanie całego miesiąca. Zapraszamy do zapoznania się! https://gov.bialenia.org.pl/2022/11/27/to-byl-listopad-w-bialenii-wydanie-specjalne-28-xi-2022/
  1. Load more activity