• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Altas Shipping Company


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129779_t.png

     

    Altas Shipping Company to podfirma Atlas Monërskap zajmująca się budową okrętów oraz Armator obsługujący zarówno połączenia lokalne jak i międzynarodowe.

     

    Statki na wyposażeniu ASC:

    • MS Tulusa - Statek Handlowy CC-07
    • MS Carino - Statek Handlowy CC-07

     

    Koncern ASC zajmuje się również projektowaniem i budową statków.

    Lista projektów ASC:

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Wykaz modeli okrętów ASC:

     

    Atlas QC-02 

    QC-02 to tankowiec przystosowany do transportowania ropy naftowej lub jej pochodnych. Jednostka ma mierzyć 280 metrów długości oraz 32 metry szerokości przy zanurzeniu do 15 metrów. Szacowana wyporność zbiornikowca ma wynosić w okolicach 300 tyś. ton. 

    W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim. Z tego powodu zaprojektowano go by mógł osiągnąć nośność do 75 000 DWT.

    99708178136039492_t.png

    ***

    Atlas CC-07

    CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 95 metry długości i 18 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. 

    Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT.

    99859872421511170_t.png

    ***

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    W dniu 27.03.2022 o 23:44, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim.

    Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy?

    1113.png

    Grzegorz Szarak von Hohenburg

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    1 godzinę temu, Grzegorz Szarak napisał:

    Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy?

    W niedalekiej przyszłości same platformy jak i firmy zajmujące się ich eksploatowaniem i wydobyciem ropy zostaną lepiej opisane.

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 miesiące temu...
    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Dobry den,

    w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02.

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    Godzinę temu, Waksman napisał:

    Dobry den,

    w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02.

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    Zlecenie przyjęte.

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 tygodnie później...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Z Norwglamdu tak... ale da się zrobić.

    Tym bardziej są się zrobić po taniości, jako że to pierwsze zlecenie zza granicy (z czego się bardzo cieszę) to uiscimy stosowny rabat i sam transport będzie kosztować nie więcej niż 2 500 jordów.

    Jeżeli szanownemu @Piotr Jankowski odpowiada taka oferta to poprosiłbym jeszcze odnośniki do miejsca odbioru i miejsca docelowego.

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Atlas CC-07

    CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 215 metry długości i 28 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. 

    Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT.

    99859872421511170_t.png

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 7 miesięcy temu...
    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Dzień dobry,

    proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc.

    Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy?

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    20 minut temu, Waksman napisał:

    Dzień dobry,

    proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc.

    Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy?

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 ?. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni.

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001
    5 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 ?. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni.

    Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? ?

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    4 minuty temu, Waksman napisał:

    Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? ?

    W momencie odporu ładunku zostanie wystawiony rachunek z szczegółową ceną i terminem do kiedy należy uiścić opłatę.

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada
    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Atlas MNJW-01

    Statek Wiertniczy Projektu 1 jest często nazywany swoją oryginalną nazwą Mobilnej Platformy Wydobywczej. Jednostka została zaprojektowana na przełomie 2019 i 2020 we współpracy stoczni w Mosellbi oraz Koribijskiej spółki państwowej zajmującej się wydobyciem ropy naftowej z największych dotychczas odkrytych złóż ropy znajdujących się na Możu Valhalskim.

    Jednostki tego modelu podjadają wyporność niespełna 60 000 ton oraz całkowity tonaż ładunku o takiej samej liczbie jak wyporność. Statek mierzy sobie niespełna 230 metrów długości oraz 40 szerokości w szczytowym miejscu.

     

    STATEK WIERTNICZY.png

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 11 miesięcy temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Drobnicowiec UCC-4 "Tython"

    Drobnicowiec UCC-4 jest uniwersalną jednostką ASC wykorzystywana do transportu rozmaitych towarów na krótkich oraz średnich dystansach. Niewielkie rozmiary oraz stosunkowo duża ekonomiczność czyni jednostki tego typu wyjątkowo dobrymi do krótkich rejsów mogąc osiągać prędkość do 26 węzłów.

    1173972017_DrobnicowiecUCC-4.png.62d81ba5e65b749ae59b9b57a2004814.png

    Dane techniczne:

    • Długość - 159,40 m
    • Szerokość - 21,47 m
    • Wyporność - 17,470 t
    • DWT - 10,000 t
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Okręt Desantowy Projektu 30 "Ingvid"

    Projekt 30 to niewielka nieuzbrojona barka desantowa przystosowana do transportu personelu oraz lekkiego sprzętu jak pojazdy kołowe. Prostota wykonania jak i rozmiar sprawia że projekt 30 jest niezwykle tania i szybka w produkcji jak i utrzymaniu. Wszystkie wymienione zalety sprawiają jednak że okręty projektu 30 nie są przystosowane do działania w pojedynkę bez innych okrętów. Brak uzbrojenia i niewielkii zasięg wymusza korzystanie z większych statków matek jak bazy operowania oraz innych okrętów wojennych jako eskorty.

    1168199620_OkrtDesantowyProjektu30.png.f51adef8c1b0428065864791badf6148.png

     

    Dane techniczne:

    • Długość - 24,50 m
    • Szerokość - 5,20 m
    • Wyporność - 107 t
    • Prędkość - 12 węzłów
    • Zasięg - 350 Mm
    • Ładowność - do 60 ton

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Okręt Desantowy Projektu 36 "Almana"

    Okręt desantowy Projektu 36 jest znacznie bardziej zawansowaną i rozwiniętą koncepcją projektu 30. Znacznie większe rozmiary zwiększają koszty budowy i utrzymania lecz znacząco wpływają na zdolności okrętu który stał się dzięki nim okrętem pełnomorskim. Zachowane zostały jednak właściwości stricte desantowe które pozwalają jednostce sztrandować się na brzeg i wysadzić cały ładunek rampą zamontowaną na przedzie okrętu. Jednostki projektu 36 mogą również czynnie wspierać operacje desantowe przy użyciu własnego uzbrojenia które można każdorazowo dostosować w zależności od okoliczności.

    596348463_OkrtDesantowyProjektu36.png.fb4b7de7b424cab0f8947cb10f31e98b.png

     

    Dane techniczne:

    • Długość - 113,19 m
    • Szerokość - 15,60 m
    • Wyporność - 4 360 t
    • Prędkość - 18 węzłów
    • Zasięg - 6 700 Mm
    • Ładowność - do 1 000 ton

    Uzbrojenie:

    • 40-prowadniczowa rurowa wyrzutnia rakiet 122,4 mm (opcjonalna)
    • 2 działa AK-630 kaliber 30 mm (opcjonalne)
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 3 tygodnie później...
    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Dzień dobry!

    Bardzo proszę o wycenę przewozu 16 jednostek węgla z MKW Alawancja do EJ Ignalino, najlepiej drogą lądową (ciężarówka typu wywrotka). Proszę również o informację, czy mogę od razu nadać towar w WSG ?

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    10 minut temu, Waksman napisał:

    Dzień dobry!

    Bardzo proszę o wycenę przewozu 16 jednostek węgla z MKW Alawancja do EJ Ignalino, najlepiej drogą lądową (ciężarówka typu wywrotka). Proszę również o informację, czy mogę od razu nadać towar w WSG ?

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    Powiedzmy że za przewóz 1 jednostki zainkasujemy 4? więc razem za cały transport koszt wyniesie 64?. Czy taka oferta szanownemu odpowiada?

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001
    2 minuty temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    Powiedzmy że za przewóz 1 jednostki zainkasujemy 4? więc razem za cały transport koszt wyniesie 64?. Czy taka oferta szanownemu odpowiada?

    Oczywiście. Oto potwierdzenie przelewu:

    75455

    Składam w takim razie nadanie towaru w WSG i czekam na transport ?

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
     Udostępnij