• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

AleksanderNovak

Obywatel Federacji
    261
  • Ostatnia wizyta

• Wygrane w rankingu

11

Ostatnia wygrana AleksanderNovak w dniu 6 Maja

Użytkownicy przyznają AleksanderNovak punkty reputacji!

O AleksanderNovak

Ostatnie wizyty

1 178 wyświetleń profilu

DANE UŻYTKOWNIKA

ID Paszportu

Data przyjazdu

Pełne dane

Podpis

Osiągnięcia AleksanderNovak

Przewodnik

Przewodnik (8/17)

• Roczek
  • Reakcjonista
  • Miesiąc później...
  • Dyskutant
  • Pierwszy post

Najnowsze odznaki

70

Reputacja

1. Ministerstwo Kultury i Nauki mogłoby wesprzeć finansowo Festiwal albo objąć jakiś patronat lub coś. Np. zrobić jakiś konkurs albo cokolwiek, nie znam się..
  2. w sensie jak to ma działać, że kupno to jakby ty kupujesz, a np. stal sprzedajesz? bo pisze ;sprzedaz;
  3. Informuję że od wtorku do niedzieli (od 21 do 26 maja) będę nieobecny ze względu na realowy urlop w związku z czym moje obowiązki będą musiały zostać odłożone na bok przez ten okres, pozdrawiam
  4. Sąsiedzi muszą przekroczyć granice swojej awersji i dołączyć do WSG i nie polecam reklamować go jako system stritce dla jednego państwa (FN) tylko jako ogólny system dla całego Kontynentu Północnego. Nie pomaga nam w tym propaganda niektórych śmieszków jakoby w FN rządził tylko Waksman. Może powinien on pomyśleć nad zmianą nazwiska?
  5. Szanowny Panie Ministrze Gospodarki, Składam wniosek o zmianę receptury czołgu na: 4 części mechaniczne, 6 stali, jedną elektronikę i dwie gumy. Z poważaniem /-/ Aleksander Novak
  6. Potrzebujemy węgla, żelaza, piasku, drewna, złota... Jeśli ma Pan jakiś kontakt z jakimiś firmami z Muratyki które produkują te surowce to proszę mi dać z nimi jakiś kontakt.
  7. Dzień dobry, proszę o przyznanie mojej skromnej osobie uprawnień do publikacji rozporządzeń w dziale Rada Ministrów.