Jump to content

Heinz-Werner Grüner

Freutreggër
  • Posts

    422
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Heinz-Werner Grüner last won the day on May 30

Heinz-Werner Grüner had the most liked content!

1 Follower

About Heinz-Werner Grüner

  • Birthday 05/31/1884

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DANE UŻYTKOWNIKA

ID Paszportu

Data przyjazdu

Pełne dane

Podpis

Heinz-Werner Grüner's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Very Popular
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Collaborator

Recent Badges

118

Reputation

  1. Żeby nie być gołosłownym to "akcja transportowa" trwa! https://forum.austro-wegry.org/viewtopic.php?t=1172 - docelowo oczywiście trafi do Edelweiss.
  2. Widzę, że komunikacja w chorwackim mieście szwankuje. 😉 Dopiero dostałem depeszę, że mam się tam zjawić. Ok. Do rana i tak nie zorganizuje transportu. O świcie ruszamy!
  3. Można, można. 😉 Myślę, że czas rozmów i zamówień jest na tyle długi, że dokumentacja "Muratican Railworks - Misja Edelweiss" zajmuje co najmniej z 15 tomów tysiąc stronnicowych, więc fabularnie możemy założyć, że się po prostu dogadaliśmy. Jak wróci Prezes MR, to po prostu unormujemy wszystko "prawnie" (czyt. przelejemy środki na wskazane konto). Nie wiem czy teraz nie powinniśmy życzyć sobie szczęścia, by to wszystko dopiąć, raz i porządnie. Dodam, że to jest pierwsza linia kolejowa, a tych magistral na pewno będzie o wiele więcej. 🙂
  4. W Ragusie już wszytsko przygotowane. Edelwajskie "siły przeładunkowe" tylko wyczekują na hasło, że wszystko dotarło na miejsce. 🙂
  5. Dzięki. A ja się zastanawiałęm skąd te parametry. Teraz już wszystko jasne.
  6. Bardzo mnie to cieszy! Proszę się także zastanowić co można by zaoferować Edelweiss w kwestiach taboru. Wiem, że już o tym rozmawialiśmy, ale potencalnie jestem zainteresowany dwoma zwykłymi lokomotywami spalinowymi + n-liczba wagonów osobowych pasujących do nich, 4x lokomotywa + n-liczba wagonów do transportu towarowego i ten szczęsny-nieszczęsny EdelExpress, który ma być unikatem w skali mikro, ale i makro. 😄
  7. To, jak rozumiem wszystko ma działać na forum?
  8. Chciałbym dopytać czy jesteśmy w końcu przyjąć jakieś ustalenia wobec tego odcinka kolejowego? Herr @Waksman chyba powinien być zadowolony, jak za każdy wytyczony odcinek kolejowy otrzyma jakiekolwiek wynagrodzenie, prawda? W dzisiejszych realiach mikronacyjnych i MBP, to niby łatwiej kalkulować, ale jednak niewiele państw tak czyni. Ja mogę za te 37km torów kolejowych, najwyższej muratyckiej produkcji przekazać na wskazane przez wspomnianego konto kwotę równą 2000 jordów lub w ostateczności 2000klubeków. Czy propozycja zostanie przyjęta? Uznajmy to za ostateczne zapytanie. W przeciwnym wypadku będziemy zmuszeni szukać gdzie indziej (;)) Mam nadzieję, że możemy liczyć na wsparcie Frau @Femme Mystere i Herr @Albert Fryderyk de Espadaw całym procesie tranzakcyjnym. Trasę dostawy już ustaliliśmy, a więc obecnie dostarczamy w porcie w Ragusie (oryg. Dubrownik) i następnie drogą lądową (koleją) do Edelweiss, gdzie zaczynamy budować torowisko od samej granicy, od Gamsentor.
  9. No wie Pan, zespół to zespół. Czy w nim jedzie jeden czy dwóch kierowców. 🙂
  10. SEZON IV Klasyfikacja Generalna Klasyfikacja końcowa sezonu po siódmym rajdzie, 4. Rajdzie Alpejskim Klasyfikacja Generalna Kierowców Klasyfikacja Generalna Konstruktorów W sezonie nr 4 wystartowało 38 kierowców (szesnastu zdobyło choćby 1 punkt), którzy reprezentowali 21 mikronacji. Najwięcej przywdziało barwy Leocji (5 rajdowców), oraz Edelweiss (4), Sarmacji, Winkulii i RON(po 3). 29 zespołów stanęło na starcie, a 13 z nich znalazło się w strefie punktowanej. Najwięcej indywidualnych zwycięstw odniósł zwycięzca sezonu, Helwetyk Romański, aż cztery. Dwa razy wygrywał Albert F. de Espada, a raz Fatima Popow-Chojnacka i Ignats ik Ruth. Co ciekawe, wicemistrz 4.sezonu, Orjon Surma nie wygrał ani razu, za to trzykrotnie był drugi i dwa arzy trzeci (obie pozycje najczęściej ze wszystkich). Łącznie na podium stanęło 8 kierowców - pięć razy H.Romański i O.Surma, a de Espada trzy razy. We wszystkich wyścigach sezonu wystartowało 9 zawodników, w tym dwie kobiety. Wśród zespołów najlepszy okazał się BCZS (kierowcy Romański i Surma) - wygrał z ogromną przewagą. Niech zobrazuje to fakt, że gdybyśmy zsumowali punkty zespołów z miejsc 2-4 to ki tak BCZS byłby najlpeszy. Dwukrotnie w sezonie osiągnęli maksymalną ilość punktów - 47, co ciekawe na początek i na koniec sezonu.
  11. 4. Rajd Alpejski - Österreichische Alpenfahrt 1923 Klasyfikacja końcowa rajdu Analiza rajdu i ostatecznej klasyfikacji generalnej wkrótce!
  12. OS 8 Wszyscy na mecie, to można wstawiać. Wybaczcie opóźnienie. Zespół BCZS zagrał zespołowo-to się nazywa kolektyw! Myślę, że wszystkie karty przez to zostały rozdane. Nie mniej ostatni akord w sezonie musi wybrzmieć, więc czekamy na końcówkę Alpenfahrt o 20:32!
  13. OS7 Jedziemy dalej, ale ciągle w stresie. 😉 Klasyfikacja przedstawia się następująco(14:35): Informuje również, że nie będzie mnie na następnym OS i tabelki powstaną dopiero po 20-stej, więc nieco dodatkowej dramaturgii na koniec sezonu wskazane. 😉
  14. OS 6 Stan na 10:24 Rajd pomału wkracza w decydującą fazę, ale jeszcze 6-7 kierowców ma szansę na zwycięstwo!