• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nordacka Misja Cywilizująca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  •   Zaimki: dowolne

  •   Zaimki: dowolne

    W odpowiedzi na wyzwania związane z eksploracją naszego globu, Prezes Nordackiej Misji Cywilizującej S.A., Kamiljan de Harlin, podjął decyzję o zorganizowaniu pierwszej w historii Pollinu prywatnej wyprawy na biegun północny. Jest to przedsięwzięcie o znaczeniu przełomowym, które nie tylko potwierdzi naszą technologiczną przewagę, ale także stanie się symbolem cywilizacyjnych ambicji naszej Misji.

    Cel Wyprawy

    Nasza ekspedycja ma na celu przeprowadzenie szczegółowych badań geograficznych i geologicznych obszarów północnych Pollinu, z jednoczesnym zabezpieczeniem terytoriów pod przyszłą ludzką osadę. Wyprawa ta będzie fundamentem dla dalszego rozwoju naukowego, gospodarczego oraz cywilizacyjnego tych regionów. W duchu zdrowej rywalizacji, nasza prywatna inicjatywa wytyczy nowe standardy i cele, które inni będą starali się naśladować.

    Rekrutacja i Szkolenie

    W związku z nadchodzącą ekspedycją, rozpoczęliśmy proces rekrutacji najlepszych specjalistów w różnych dziedzinach. Do zespołu dołączą wybitni badacze, logistycy, lekarze oraz technicy, którzy zostaną starannie przeszkoleni w zakresie działania w ekstremalnych warunkach polarnych. Przygotowanie kadry obejmuje między innymi:

    • Zaawansowane szkolenia z zakresu przetrwania w warunkach niskich temperatur, w tym postępowanie w przypadku odmrożeń i hipotermii.
    • Zabezpieczenie medyczne ekspedycji, w tym planowanie awaryjnych procedur na wypadek problemów zdrowotnych uczestników.
    • Szkolenia w zakresie obsługi najnowocześniejszego sprzętu, jaki zostanie użyty w trakcie ekspedycji.

    Wśród zrekrutowanej kadry udało nam się pozyskać elitarnego odkrywcę Bolesława Kirianóo, który pracować będzie dla Misji w ramach wolontariatu. Serdecznie dziękujemy!

    Logistyka i Zaopatrzenie

    Nasza ekspedycja, będąca pionierskim przedsięwzięciem, wymaga najwyższego poziomu zaopatrzenia i logistyki. Prace przygotowawcze obejmują:

    • Zakup i modyfikację specjalistycznych transportowców, które pozwolą na bezpieczne przemieszczanie się po lodowych pustkowiach.
    • Zgromadzenie materiałów budowlanych, takich jak stal, prefabrykaty, i inne niezbędne surowce do budowy stacji badawczej.
    • Instalację zaawansowanych systemów energetycznych, w tym generatorów o wysokiej wydajności, oraz pełnej infrastruktury elektrycznej i wodociągowo-kanalizacyjnej.
    • Zabezpieczenie żywności i innych zasobów niezbędnych do długotrwałego przetrwania w trudnych warunkach klimatycznych.

    Ochrona i Bezpieczeństwo

    Zdajemy sobie sprawę, że nasza wyprawa może napotkać różnorodne zagrożenia, zarówno ze strony surowych warunków przyrodniczych, jak i potencjalnych rywali. Dlatego też:

    • Nasz zespół zostanie wyposażony w nowoczesny sprzęt ochrony osobistej oraz narzędzia do obrony przed ewentualnymi agresorami.
    • Zapewnimy pełną ochronę logistyczną i techniczną, która zagwarantuje bezpieczeństwo zarówno uczestników, jak i całej misji.

    Dzisiaj prezentujemy Państwu pierwsze sukcesy naszych prac - wizualizacja Pollinu widzianego z kosmosu. Lądy na biegunie pozostają nam jeszcze nieznane.

    100895599741633790_t.png

    • Kocham to! 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: dowolne

  •   Zaimki: dowolne
    14 hodin temu', piwski13 povede'l:

    Czy da się w to zainwestować swoje pieniądze?

    Wszystkie akcje firmy są w posiadaniu Skarbu Państwa II Federacji Nordackiej. Pewnie da się trochę odkupić, jeśli Minister Gospodarki @Tadeusz I Wielki to umożliwi.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Powiedzmy że prywatnie byłbym również skłonny do zainwestowania w to przedsięwzięcie chociaż w nieco bardziej altruistycznej formie. 
    Espada Monerskap jest również prywatnym właścicielem jednego z największych na kontynencie przemysłów stoczniowych. Powiedzmy że bylibyśmy skłonni podarować na rzecz ekspedycji odgórnie zaprojektowany i zbudowany w tym celu okręt eksploatacyjny. 

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: dowolne

  •   Zaimki: dowolne
    1 hodine temu', Albert Fryderyk de Espada povede'l:

    Powiedzmy że prywatnie byłbym również skłonny do zainwestowania w to przedsięwzięcie chociaż w nieco bardziej altruistycznej formie. 
    Espada Monerskap jest również prywatnym właścicielem jednego z największych na kontynencie przemysłów stoczniowych. Powiedzmy że bylibyśmy skłonni podarować na rzecz ekspedycji odgórnie zaprojektowany i zbudowany w tym celu okręt eksploatacyjny. 

    Bardzo chętnie skorzystamy z pomocy wolontariuszy. Czy istnieje opcja zadokowania okrętu w Kirianopolu? Jaka jest jego ładowność, zasięg i napęd?

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    2 godziny temu, Kamiljan de Harlin napisał:

    Bardzo chętnie skorzystamy z pomocy wolontariuszy. Czy istnieje opcja zadokowania okrętu w Kirianopolu? Jaka jest jego ładowność, zasięg i napęd?

    Odpowiem pytaniem na pytanie. Jakiego okrętu potrzeba, zasięg, ładowność, wyporność, załoga wyposażenie itp. 

    Nie prowadzimy obecnie żadnych dużych prac konstrukcyjnych w Mosellbi więc teoretycznie da się załatwić wszystko, a po zwodowaniu oczywiście można podstawić jednostkę do dowolnego portu. 

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: dowolne

  •   Zaimki: dowolne
    On 10. 8. 2024 at 17:27, Albert Fryderyk de Espada povede'l:

    Odpowiem pytaniem na pytanie. Jakiego okrętu potrzeba, zasięg, ładowność, wyporność, załoga wyposażenie itp. 

    Nie prowadzimy obecnie żadnych dużych prac konstrukcyjnych w Mosellbi więc teoretycznie da się załatwić wszystko, a po zwodowaniu oczywiście można podstawić jednostkę do dowolnego portu. 

    Przesyłamy analizę zapotrzebowania sporządzoną przez logistyków NMC:

    • Statek musi posiadać wzmocniony kadłub, aby przebić się przez lód. Napęd powinien składać się z silników diesla i elektrycznych, aby zapewnić nam maksymalną moc.
    • Definitywnie niezbędne będą systemy nawigacyjne, radary lodowe, sonar i GPS.
    • Musimy być przygotowani na to, że okręt będzie operował w temperaturach sięgających nawet -50 stopni Celsjusza, a więc konieczny będzie montaż ogrzewania i izolacji termicznej.
    • Na pokładzie dobrze byłoby mieć drony - jeśli jest taka opcja to chętnie przygarniemy je razem ze statkiem.
    • No i podstawą są systemy ratunkowe - łodzie ewakuacyjne, kombinezony ochronne, systemy przeciwpożarowe i awaryjne zasilanie.

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
     Udostępnij