Jump to content

Altas Shipping Company


Recommended Posts

99633905753129779_t.png

 

Altas Shipping Company to podfirma Atlas Monërskap zajmująca się budową okrętów oraz Armator obsługujący zarówno połączenia lokalne jak i międzynarodowe.

 

Statki na wyposażeniu ASC:

  • MS Tulusa - Statek Handlowy CC-07
  • MS Carino - Statek Handlowy CC-07

 

Koncern ASC zajmuje się również projektowaniem i budową statków.

Lista projektów ASC:

Edited by Albert Fryderyk de Espada

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

Wykaz modeli okrętów ASC:

 

Atlas QC-02 

QC-02 to tankowiec przystosowany do transportowania ropy naftowej lub jej pochodnych. Jednostka ma mierzyć 280 metrów długości oraz 32 metry szerokości przy zanurzeniu do 15 metrów. Szacowana wyporność zbiornikowca ma wynosić w okolicach 300 tyś. ton. 

W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim. Z tego powodu zaprojektowano go by mógł osiągnąć nośność do 75 000 DWT.

99708178136039492_t.png

***

Atlas CC-07

CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 95 metry długości i 18 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. 

Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT.

99859872421511170_t.png

***

Edited by Albert Fryderyk de Espada

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.03.2022 o 23:44, Albert Fryderyk de Espada napisał:

W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim.

Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy?

1113.png

Grzegorz Szarak von Hohenburg

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Grzegorz Szarak napisał:

Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy?

W niedalekiej przyszłości same platformy jak i firmy zajmujące się ich eksploatowaniem i wydobyciem ropy zostaną lepiej opisane.

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dobry den,

w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02.

DW: @Albert Fryderyk de Espada

Kaspar Waksman-Dëter
Freutreggër Czekoladowic, Mer Azymuckiej Góry
były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego
Muratyka1.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Z Norwglamdu tak... ale da się zrobić.

Tym bardziej są się zrobić po taniości, jako że to pierwsze zlecenie zza granicy (z czego się bardzo cieszę) to uiscimy stosowny rabat i sam transport będzie kosztować nie więcej niż 2 500 jordów.

Jeżeli szanownemu @Piotr Jankowski odpowiada taka oferta to poprosiłbym jeszcze odnośniki do miejsca odbioru i miejsca docelowego.

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

Atlas CC-07

CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 95 metry długości i 18 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. 

Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT.

99859872421511170_t.png

Edited by Albert Fryderyk de Espada

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Dzień dobry,

proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc.

Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy?

DW: @Albert Fryderyk de Espada

Kaspar Waksman-Dëter
Freutreggër Czekoladowic, Mer Azymuckiej Góry
były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego
Muratyka1.png

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, Waksman napisał:

Dzień dobry,

proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc.

Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy?

DW: @Albert Fryderyk de Espada

ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 Ɉ. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni.

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 Ɉ. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni.

Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? 😂

Kaspar Waksman-Dëter
Freutreggër Czekoladowic, Mer Azymuckiej Góry
były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego
Muratyka1.png

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Waksman napisał:

Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? 😂

W momencie odporu ładunku zostanie wystawiony rachunek z szczegółową ceną i terminem do kiedy należy uiścić opłatę.

Edited by Albert Fryderyk de Espada
  • I love it! 1

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

Atlas MNJW-01

Statek Wiertniczy Projektu 1 jest często nazywany swoją oryginalną nazwą Mobilnej Platformy Wydobywczej. Jednostka została zaprojektowana na przełomie 2019 i 2020 we współpracy stoczni w Mosellbi oraz Koribijskiej spółki państwowej zajmującej się wydobyciem ropy naftowej z największych dotychczas odkrytych złóż ropy znajdujących się na Możu Valhalskim.

Jednostki tego modelu podjadają wyporność niespełna 60 000 ton oraz całkowity tonaż ładunku o takiej samej liczbie jak wyporność. Statek mierzy sobie niespełna 230 metrów długości oraz 40 szerokości w szczytowym miejscu.

 

STATEK WIERTNICZY.png

ALber-de-Espada.png

Koribia.png.84ebddefc07977a9e313e88a7692665e.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share