Albert Fryderyk de Espada 632 Posted March 22, 2022 Share Posted March 22, 2022 (edited) Altas Shipping Company to podfirma Atlas Monërskap zajmująca się budową okrętów oraz Armator obsługujący zarówno połączenia lokalne jak i międzynarodowe. Statki na wyposażeniu ASC: MS Tulusa - Statek Handlowy CC-07 MS Carino - Statek Handlowy CC-07 Koncern ASC zajmuje się również projektowaniem i budową statków. Lista projektów ASC: Atlas QC-02 Atlas CC-07 Atlas MNJW-01 Edited May 7 by Albert Fryderyk de Espada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted March 27, 2022 Author Share Posted March 27, 2022 (edited) Wykaz modeli okrętów ASC: Atlas QC-02 QC-02 to tankowiec przystosowany do transportowania ropy naftowej lub jej pochodnych. Jednostka ma mierzyć 280 metrów długości oraz 32 metry szerokości przy zanurzeniu do 15 metrów. Szacowana wyporność zbiornikowca ma wynosić w okolicach 300 tyś. ton. W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim. Z tego powodu zaprojektowano go by mógł osiągnąć nośność do 75 000 DWT. *** Atlas CC-07 CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 95 metry długości i 18 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT. *** Edited February 23 by Albert Fryderyk de Espada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Szarak 75 Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 W dniu 27.03.2022 o 23:44, Albert Fryderyk de Espada napisał: W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim. Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy? Grzegorz Szarak von Hohenburg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 1 godzinę temu, Grzegorz Szarak napisał: Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy? W niedalekiej przyszłości same platformy jak i firmy zajmujące się ich eksploatowaniem i wydobyciem ropy zostaną lepiej opisane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waksman 792 Posted June 16, 2022 Share Posted June 16, 2022 Dobry den, w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02. DW: @Albert Fryderyk de Espada Kaspar Waksman-Dëter Freutreggër Czekoladowic, Mer Azymuckiej Góry były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted June 16, 2022 Author Share Posted June 16, 2022 Godzinę temu, Waksman napisał: Dobry den, w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02. DW: @Albert Fryderyk de Espada Zlecenie przyjęte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Jankowski 19 Posted June 26, 2022 Share Posted June 26, 2022 Witam! Proszę o informację ile by trwał i ile kosztował transport 8 samochodów osobowych z Norweglandu (obszar dawnego Aztec) do Kirianii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted June 27, 2022 Author Share Posted June 27, 2022 Z Norwglamdu tak... ale da się zrobić. Tym bardziej są się zrobić po taniości, jako że to pierwsze zlecenie zza granicy (z czego się bardzo cieszę) to uiscimy stosowny rabat i sam transport będzie kosztować nie więcej niż 2 500 jordów. Jeżeli szanownemu @Piotr Jankowski odpowiada taka oferta to poprosiłbym jeszcze odnośniki do miejsca odbioru i miejsca docelowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Jankowski 19 Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Tak więc pojazdy byłyby do odebrania pojutrze w porcie w Churchilgradzie (Księstwo Norweglandu, Królestwo Bornfostu) i miałyby zostać dostarczone do Nowoport w Kirian City w Wielkim Imperium Narodu Kiriańskiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Jankowski 19 Posted July 4, 2022 Share Posted July 4, 2022 Bardzo dziękuję za realizację zamówienia. Jestem niezwykle zadowolony z jakości świadczonych przez państwa usług. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted July 7, 2022 Author Share Posted July 7, 2022 (edited) Atlas CC-07 CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 95 metry długości i 18 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT. Edited November 28, 2022 by Albert Fryderyk de Espada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waksman 792 Posted February 23 Share Posted February 23 Dzień dobry, proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc. Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy? DW: @Albert Fryderyk de Espada Kaspar Waksman-Dëter Freutreggër Czekoladowic, Mer Azymuckiej Góry były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted February 23 Author Share Posted February 23 20 minut temu, Waksman napisał: Dzień dobry, proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc. Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy? DW: @Albert Fryderyk de Espada ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 Ɉ. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waksman 792 Posted February 23 Share Posted February 23 5 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał: ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 Ɉ. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni. Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? 😂 Kaspar Waksman-Dëter Freutreggër Czekoladowic, Mer Azymuckiej Góry były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted February 23 Author Share Posted February 23 (edited) 4 minuty temu, Waksman napisał: Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? 😂 W momencie odporu ładunku zostanie wystawiony rachunek z szczegółową ceną i terminem do kiedy należy uiścić opłatę. Edited February 23 by Albert Fryderyk de Espada 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert Fryderyk de Espada 632 Posted May 6 Author Share Posted May 6 Atlas MNJW-01 Statek Wiertniczy Projektu 1 jest często nazywany swoją oryginalną nazwą Mobilnej Platformy Wydobywczej. Jednostka została zaprojektowana na przełomie 2019 i 2020 we współpracy stoczni w Mosellbi oraz Koribijskiej spółki państwowej zajmującej się wydobyciem ropy naftowej z największych dotychczas odkrytych złóż ropy znajdujących się na Możu Valhalskim. Jednostki tego modelu podjadają wyporność niespełna 60 000 ton oraz całkowity tonaż ładunku o takiej samej liczbie jak wyporność. Statek mierzy sobie niespełna 230 metrów długości oraz 40 szerokości w szczytowym miejscu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now