• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Atlas Aeronautic


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

w imieniu PSI pragnę złożyć zamówienie na 5 samolotów CP130. Proszę potraktować to zamówienie z najwyższym priorytetem.

DW: @Albert Fryderyk de Espada

SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
Kaspar Venir Waksman-Dëter
były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

Muratyka1.png Kalkilista.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Waksman napisał:

Dzień dobry,

w imieniu PSI pragnę złożyć zamówienie na 5 samolotów CP130. Proszę potraktować to zamówienie z najwyższym priorytetem.

DW: @Albert Fryderyk de Espada

Zamówienie zostało pomyślnie przyjęte i przekazane do realizacji.

  • Lubię to 1

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99633905753129506.png

Atlas VM-18/VM-18C

VM-18 to wielozadaniowy ponaddźwiękowy myśliwiec produkowany na użytek Sił Powietrznych oraz Marynarki Wojennej. Wariant C jest modelem myśliwca przystosowanym do operowania z lotniskowców posiada składana skrzydła. Oba modele mogą być wyposażone w różnorakie uzbrojenie, od systemów do zwalczania jednostek naziemnych lub okrętów po pociski do walki i innymi samolotami.

 

20230325232639_1.jpg

 

20230325232720_1.jpg

 

20230325232823_1.jpg

 

20230325232848_1.jpg

 

Dane techniczne:

  • Napęd - 2 silniki dwuprzepływowy F/18-B
  • Rozpiętość - 13,62 m
  • Długość - 18,31 m
  • Wysokość - 4,88 m
  • Masa startowa - 29 900 kg
  • Prędkość maks. - 1 915 km/h
  • Pułap - 15 000 m
  • Zasięg - 2 346 km

Uzbrojenie:

  • 1 działko gatlinaga 20 mm
  • 11 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa
Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Albert Fryderyk de Espada czy samoloty dla Państwowych Służb Informatycznych są już gotowe do odbioru? Jeśli nie to kiedy można się tego spodziewać?

SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
Kaspar Venir Waksman-Dëter
były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

Muratyka1.png Kalkilista.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrastwujtie!

Chcielibyśmy ponegocjować w sprawie kupna licencji, bądź importu określonej liczby Atlas MPF-29/Cz. Przede wszystkim bylibyśmy skłonni raczej na kupno licencji, aczkolwiek to zależy już potencjalnie od ceny, bądź jeśli mówimy o wymianie towarów, to też zależy za co się wymienimy i tego typu rzeczy.

Towarzysz Robert Drenin

Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Robert Drenin napisał:

Zdrastwujtie!

Chcielibyśmy ponegocjować w sprawie kupna licencji, bądź importu określonej liczby Atlas MPF-29/Cz. Przede wszystkim bylibyśmy skłonni raczej na kupno licencji, aczkolwiek to zależy już potencjalnie od ceny, bądź jeśli mówimy o wymianie towarów, to też zależy za co się wymienimy i tego typu rzeczy.

Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. 

Czy taka forma umowy odpowiada panu ?

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. 

Czy taka forma umowy odpowiada panu ?

Jasne, że odpowiada, jednak decyzja należy do @Robert Drenini @Włodzimierz Molotin

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to faktycznie jest najsensowniejsze. Oczywiście Towarzysz jeszcze zerknie sobie na alternatywną wersję czołgu i będziemy mogli rozpocząć udzielanie licencji.

 

  • Lubię to 1

Towarzysz Robert Drenin

Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2022 o 20:51, Albert Fryderyk de Espada napisał:

Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. 

Czy taka forma umowy odpowiada panu ?

Dobrze, to zatem skoro też projekt został zakończony i Muratyka jest zdecydowana w sprawie projektu. Ponadto mamy już plan, na jakiej zasadzie umowa może funkcjonować, to zatem możemy przejść do sporządzania.

Towarzysz Robert Drenin

Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

Zamiast bawić się w papierologię proponuje po prostu wzajemnie udzielić sobie licencji produkcyjnej. 

Może Towarzysz mieć rację i możemy pominąć pisanie dokumentów w celu uniknięcia nadmiernej biurokracji. Ta rozmowa może być świadectwem naszej wymiany.
 

Towarzysz Robert Drenin

Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Robert Drenin napisał:

Może Towarzysz mieć rację i możemy pominąć pisanie dokumentów w celu uniknięcia nadmiernej biurokracji. Ta rozmowa może być świadectwem naszej wymiany.
 

Oczywiście.

  • Lubię to 1

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99633905753129506.png

Atlas CF-32/E 

Kadłub o konstrukcji podłużnicowej usztywniony trójkątnym ożebrowaniem. Kryty od silnika do kokpitu, górnej części kadłuba oraz rejon kółka ogonowego wykonane z blachy aluminiowej. Reszta kadłuba kryta płótnem. Kabina pilota otwarta, osłonięta wiatrochronem. Skrzydła o konstrukcji dwudźwigarowej, dźwigary wykonane z rur aluminiowych. Na górnym płacie były umieszczone lotki i dodatkowy zbiornik paliwa o pojemności 25 litrów. Konstrukcja skrzydeł metalowa, pokrycie płócienne. Komora płatów usztywniona zastrzałami mocowanymi do dźwigarów, centropłat przymocowany do kadłuba dodatkowymi zastrzałami w kształcie litery N. Podwozie stałe, trzypunktowe z kółkiem ogonowym. Amortyzowane hydrauliczne, koła wyposażone w hamulce pneumatyczne, osłonięte owiewkami.

 

99792411588297175_t.jpg

99792411588297176_t.jpg

99792411588297177.jpg

 

Dane techniczne:

  • Napęd - 1 silnik gwiazdowy A.30bis
  • Rozpiętość - 9,50 m
  • Długość - 9,50 m
  • Wysokość - 2,63 m
  • Masa startowa - 1 850 kg
  • Prędkość maks. - 375 km/h
  • Pułap - 8 800 m
  • Zasięg - 680 km

Uzbrojenie:

  • 2 karabiny maszynowe Malorian CKM-12/7 kal. 12,7 mm
  • 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia bomb o wadze do 2 kg

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99633905753129506.png

Atlas CAB-65/E

CAB-65 to dwumiejscowy lekki bombowiec/samolot szturmowy wykorzystywany do bliskiego wsparcia wojsk naziemnych lub samodzielnych ataków na obiekty wojskowe. Kadłub wykonany w większości z metalu, zamknięty kokpit pomieści pilota oraz drugiego oficera.

 

99792411588297180_t.jpg

99792411588297181.jpg

99792411588297186.jpg

 

Dane techniczne:

  • Napęd - 1 silnik gwiazdowy K.14
  • Rozpiętość - 12,1 m
  • Długość - 9,3 m
  • Wysokość - 3,2 m
  • Masa startowa - 2 950 kg
  • Prędkość maks. - 370 km/h 
  • Pułap - 6 300 m
  • Zasięg - 550 km

Uzbrojenie:

  • 2 karabiny maszynowe Malorian CKM-12/7 kal. 12,7 mm
  • 2 karabiny maszynowe 7,62 mm
  • 8 więzadła w komorze bombowej przystosowane do przenoszenia bomb o wadze maksymalnej do 1000 kg
  • 4 więzadła pod skrzydłami przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb lub zasobników.
Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.05.2022 o 17:43, Waksman napisał:

Proszę się wstrzymać z jego realizacją. Kiedy druga strona umowy zacznie dotrzymywać jej zapisów dam zielone światło do kontynuacji zamówienia.

To ten, @Albert Fryderyk de Espada można kontynuować 😂

Dodatkowo pragnę złożyć zamówienie na 5 myśliwców FI-2 wraz z uzbrojeniem oraz 5 samolotów treningowych Atlas RP-11.

SYoeTe3.png 100505667931999071.png 100505667931999074.png 
Kaspar Venir Waksman-Dëter
były: I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

Muratyka1.png Kalkilista.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Waksman napisał:

To ten, @Albert Fryderyk de Espada można kontynuować 😂

Dodatkowo pragnę złożyć zamówienie na 5 myśliwców FI-2 wraz z uzbrojeniem oraz 5 samolotów treningowych Atlas RP-11.

Zlecenie przyjęte.

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

99633905753129506.png

Atlas CP-220

CP-220 to największy i najcięższy samolot transportowy zaprojektowany i wykorzystywany przez AA. Prototypowy sześciosilnikowego kolosa był wykorzystywany przez STAR Labs w trakcie konstrukcji Turbockiej Elektrowni Atomowej gdzie przewoził kluczowe komponenty potrzebne do budowy elektrowni. Maszyna jest przystosowana do przenoszenia wyjątkowo ciężkich ładunków którym inne statki latające nie są w stanie podołać.

 

99862772665286827_t.jpg

 

99862772665286828_t.jpg

 

Dane techniczne:

  • Napęd - 6 dwuprzepływowych silników D-18T
  • Rozpiętość - 88,40 m
  • Długość - 84,00 m
  • Wysokość - 18,10 m
  • Masa startowa - 200 000 kg
  • Prędkość maks. - 850 km/h
  • Pułap - 10 000 m
  • Zasięg - 15 400 km

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
4 godziny temu, Piotr Jankowski napisał:

Witam!

W imieniu zakładów lotniczych Kona proszę o opracowanie silników turbowentylatorowych do naszego prototypowego samolotu DSPM-101.

Będziemy możliwie na bieżąco przekazywać informacje o postępach w pracach.

  • Kocham to! 1

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Turbowentylatorowy CF-56

Prototypowy silnik turbowentylatorowy zaprojektowany na zamówienie dla wykorzystania i zastosowania w samolocie pasażerskim DSPM-101. Silnik wzorowany jest na silnikach wykorzystanych w jednym egzemplarzu PTP-100 podarowanego rządowi IV Republiki przez Atlas Aeronautic.

 

99886723298755279_t.jpg

 

99886723298755280_t.jpg

 

99886723298755281_t.jpg

 

Dane techniczne:

  • Średnica - 1,55 m
  • Długość - 2,50 m
  • Masa - 2 366 kg
  • Ciąg - 86,7 kN
  • Współczynnik dwuprzepływowości - 5,9 : 1

 

Postaramy się przygotować jeden testowy egzemplarz i po poddaniu go testom będziemy w stanie wysłać go na testy do Bornfostu.

DW: @Piotr Jankowski

  • Kocham to! 1

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99633905753129506.png

Atlas CSA-39

Naddźwiękowy bombowiec zaprojektowany na potrzeby Sił Powietrznych Wielkiej Armii Republiki Muratyki głównie w celu przenoszenia konwencjonalnych ładunków w luku bombowym jak w więzadłach pod skrzydłami.

Poza przenoszonym ładunkiem samolot wyposażony jest jedynie w wyrzutnie flar przeciw pociskom kierowanym i nie posiada uzbrojenia do bezpośredniej walki w powietrzu. Dwa potężne silniki turboodrzutowe zapewniają jednak na tyle dużą prędkość maszynie że jest ona szybsza od wielu myśliwców co pozwala skutecznie unikać konfrontacji.

 

99886723298755401_t.jpg

 

99886723298755402_t.jpg

 

Dane techniczne:

  • Napęd - 2 silniki turboodrzutowe R-135s
  • Rozpiętość - 19,22 m
  • Długość - 21,40 m 
  • Wysokość - 5,20 m
  • Masa startowa - 28 500 kg
  • Prędkość maks. - 2313 km/h
  • Pułap - 16 800 m
  • Zasięg - 2 075 km

Uzbrojenie:

  • 4 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa
  • 8 węzły wewnątrz luku bombowego przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych lub bomb

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

99633905753129506.png

 

Atlas ATP-3000

Atlas ATP-3000 to pierwszy seryjnie produkowany i zaprojektowany przez Atlas Aeronautic samolot pasażerski wykorzystujący silniki turbowentylatorowe. Pierwszy prototypowy egzemplarz znalazł się na wyposażeniu rządu IV Republiki Muratyki która otrzymała go jako prezent 

W swojej nomenklaturze ATP-3000 określany jest raczej jako średniak w porównaniu do już istniejących maszyn kursujących na trasach całego Polinu. Maszyna nie była jednak projektowana jako wielki liniowiec, głównymi założeniami konstrukcyjnymi samolot miał być bardziej ergonomiczny niż inne konstrukcje zbliżone gabarytami. Wiąże się to ze znacznie zmniejszonym zużyciem paliwa. Na tych modyfikacjach dość mocno jednak ucierpiał potencjalny zasięg maszyny który mimo iż wciąż spory ustępuje niektórym podobnym konstrukcjom

 

20221201015526_1.jpg

 

20221201015534_1.jpg

 

Dane techniczne:

  • Napęd - 2 x silniki turbowentylatorowe CF-56
  • Rozpiętość - 56,00 m
  • Długość - 60,00 m
  • Wysokość - 16,92 m
  • Masa startowa - 200 000 kg
  • Prędkość maks. - 903 km/h
  • Pułap - 13 100 m
  • Zasięg - 8 000 km
  • Liczba miejsc - 210

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W ramach małego rebrandingu wszystkie starsze maszyny koncernu Atlas otrzymały nowe znacznie dokładniejsze i przyjemniejsze dla oka grafiki poglądowe. Miłego przeglądania (oraz komentowania).

  • Lubię to 1

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

99527777916552134.pngd163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij